Klachtenregeling
Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen of mailen. U ontvangt dan uiterlijk binnen 5 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.
Openingstijden
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
08:30 - 21:00 uur
08:30 - 21:00 uur
08:30 - 21:00 uur
08:30 - 21:00 uur
08:30 - 21:00 uur
12:00 - 17:00 uur
Gesloten
Bellen
Bel gratis met 030 - 227 0494 (Nederlands en Engels gesproken).
Bent u nu niet in de gelegenheid om ons te bellen? Wij bellen u graag terug. Vul hieronder geheel vrijblijvend uw gegevens in, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Toch niet tevreden over de afhandeling?
Indien u als consument niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan het ODR-platform. De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, dit platform kunt u hier vinden. Wij nemen vrijwillig deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.
Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org).